dilluns, 8 d’octubre del 2012

Ensenyament presenta un protocol perquè els mestres detectin els alumnes amb TDAH

Actualitat - La consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, va presentar un protocol per a la detecció i actuació del trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat (TDAH) per tal que els mestres puguin reconèixer aquesta patologia a l’aula i oferir l’atenció necessària als alumnes que la pateixen. L’acte es va dur a terme el passat divendres 5 d’octubre en l’obertura de la IV Jornada de TDAH organitzada per l’associació de TDAH de Catalunya que es va realitzar a l’Auditori del CosmoCaixa.

El protocol va adreçat a totes les etapes educatives, des de l’educació infantil fins als ensenyaments postobligatoris i el seu objectiu és oferir als mestres els recursos necessaris perquè coneguin els símptomes del TDAH, els observin a l’aula i puguin ajudar al seu diagnòstic. A més, els mestres també disposaran d’una sèrie d’instruments i de pautes per saber com atendre aquests alumnes i ajudar-los a seguir amb normalitat la seva escolarització.  Segons va dir Rigau “el mestre ha de tenir les eines per detectar els problemes i poder tractar-los perquè no creixin”.

 Redacció EduCa't amb qualitat!

2 comentaris:

  1. La Rigau diu: “el mestre ha de tenir les eines per detectar els problemes i poder tractar-los perquè no creixin”. És curiós que ho digui qui ens està treient tanta qualitat a l'ensenyament.

    ResponElimina